Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Mc

Rödkvarna

Startad av ednix67 · 2008-02-20 · 2 svar

ednix67Trådstart
Någon som vet hur man ställer in växlarna på en hva-54 med fotväxel och hur ligger dom?
flierman
Du har förmodligen inte HVA:s rephandbok den finns i nytryck hos många bokförsäljare på veteranmarknader och dyl. Nå i alla fall står det i denna bok om ihopsättning av växellådan .Det ser mycket enkelt ut.
Kermit
När du justerat växeln så att 3an går in i det läge pedalen ska stå när trean är i, så är dom andra växlarna på plats, om allt är som det ska! Inget Space sience alls! /P-O Åberg www.mopedmuseum.se

Fler trådar i Hjälpforumet Mc