Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Saab 9000 Kupé Fläkt

Startad av Mortalstoft · 2011-08-25 · 46 svar

Alkvettern
Tror du kan låta vecket vara, risken är större att du skadar slangen värre. Ha i åtanke att kolla på den då och då bara så det inte förvärras eller blir en spricka :)
slirfeldt
Nä som sagt är det inte praktiskt möjligt att även byta den veckade delen så låt denna vara i så fall. Annars brukar dess ändar vid hårdplastslangar ha just sådana lämpliga och ofta med hullingförsedda anslutningar i metall. Lämpliga för passande bränsleslang i lämplig dimmension.