Låter som om det är "återgångsdelen" som ballat ur. Den del av torkarmotorn som ska se till att den går tillbaks när man stänger av. Tror du får byta hela motorn, då det är hopbyggt.
VW Passat 1.8 Kombil -98
När jag slår på tändningen börjar torkarna gå, oavsett läge på reglagespaken. Efter en stund, högst olika länge
från gång till annan, stannar torkarna, och då i vilket läge som helst på rutan.
Någon som råkat ut för detta?
.
När jag slår på tändningen börjar torkarna gå, oavsett läge på reglagespaken. Efter en stund, högst olika länge
från gång till annan, stannar torkarna, och då i vilket läge som helst på rutan.
Någon som råkat ut för detta?
.