Nja är oxå tveksam. men depåstoppen tror jag på. Mo i RAna är en underbar bana och det är ju lite synd att den inte används :(
https://www.stcc.se/ht-php/nytt.php3?id=1789
Inget Mo i Rana, inget Jyllandsringen, dubbla race på Mantorp, Knutstorp Karlskoga och Falkenberg, samt följande:
Liiiiiite tveksam till det där med depåstopp, av det jag sett så är inte depåerna direkt stora på de svenska banorna :l
Inget Mo i Rana, inget Jyllandsringen, dubbla race på Mantorp, Knutstorp Karlskoga och Falkenberg, samt följande:
Quote:
- Det blir också nyheter när det gäller innehållet i STCC, säger Lennart Nodby. Vi har bl a beslutat införa obligatoriskt depåstopp med däckbyte – ett moment som både ställer teamens skicklighet på ytterligare prov och tillför tävlingen ett extra spänningsmoment.
Liiiiiite tveksam till det där med depåstopp, av det jag sett så är inte depåerna direkt stora på de svenska banorna :l