hej har inte det nu hör av mig i veckan
Ska koppla in ett nytt tändningslås på klipparn.Har lite problem att lista ut vilken kabel som ska vart.
Kablage: Gul (batteri/startrelä?) Blå (startspärr vxl-låda) Vit (tändspole) Gul/Grön (jord) Röd (startrelä till startmotor?)
Tändningslås: 1:St 2: Ign 3: Bat 4: Acc
Är det nån som kan hjälpa mig med hur jag ska koppla.
Tackar på förhand / Dimman
Kablage: Gul (batteri/startrelä?) Blå (startspärr vxl-låda) Vit (tändspole) Gul/Grön (jord) Röd (startrelä till startmotor?)
Tändningslås: 1:St 2: Ign 3: Bat 4: Acc
Är det nån som kan hjälpa mig med hur jag ska koppla.
Tackar på förhand / Dimman