Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Stiga Villa elproblem

Startad av Dimman242 · 2008-07-09 · 2 svar

Dimman242Trådstart
Ska koppla in ett nytt tändningslås på klipparn.Har lite problem att lista ut vilken kabel som ska vart.
Kablage: Gul (batteri/startrelä?) Blå (startspärr vxl-låda) Vit (tändspole) Gul/Grön (jord) Röd (startrelä till startmotor?)

Tändningslås: 1:St 2: Ign 3: Bat 4: Acc


Är det nån som kan hjälpa mig med hur jag ska koppla.

Tackar på förhand / Dimman
krale
hej har inte det nu hör av mig i veckan
krale
M MAGNET B BATTERI S STARTSOLINOiD G jord i T tänding R likriktare L ljus A reserv

Fler trådar i Motorsport & Racing