Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Mc

stulen hoj

Startad av hans-tomas12 · 2009-03-09 · 1 svar

hans-tomas12Trådstart
Hej
Är det någon som vet hur man får behålla sin mc? Har blivit bestulen 3 ggr på två år trots att åtgärder vidtagits, kostar pengar. Säkert lagt ut 20000 på reparationer, kunde lika bra lämnat in den. Denna gång verkar det inte som den upphittas igen, lika bra det, men funderar på att köpa en "ny" för pengarna, min idiot
Funderar nu på "GPS"-larm, någon som vet hur/om det funkar och kan man koppla det till mobilen?
Vilket ska man välja?
MVH Conny
slirfeldt
Tradigt med folk (om man nu kan kalla dessa individer så som sysselsätter sig med detta) som inte kan skillja på mitt och ditt,,,) har själv genom åren förvisso haft en mängd hojar men inte blivit av med någon, som kanske mest beroende på att man dels bott långt ut på landet och sedan hållt sig till lite äldre hojar om dessa nu skulle vara mindre stöldbegärliga.

Inte så hemma på detta med GPS spårning, men tydligen av dom som använt sig av detta skall det fungera mycket bra och bland annat Clas Ohlson sälger sådant men kika tex in på detta för mera info: https://www.axtech.se/

Fler trådar i Hjälpforumet Mc