V&H, Yoshimura, etc etc.. Allt av intresse till en -92:a GSX 1100 R
Endast fräscha saker är intressant.. Inget skräp ;-)
_________________
/Krister Lindholm
Administratör https://motorforum.nu
[ Detta Inlägg ändrades av: Skywalker den 2002-04-07 18:17 ]
Endast fräscha saker är intressant.. Inget skräp ;-)
_________________
/Krister Lindholm
Administratör https://motorforum.nu
[ Detta Inlägg ändrades av: Skywalker den 2002-04-07 18:17 ]