Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

SymJet 50 -00

Startad av herrmanhedning · 2002-04-19 · 1 svar

herrmanhedningTrådstart
Någon som har tips på hur jag får upp farten på en SymJet 50,
årsm. 2000 (gamla motorn...tror jag!?) §e
Hur är den strypt och hur slaktar jag strypningarna??
Krister Lindholm
Du kan med fördel använda den tråd du redan startat i detta ämne:
https://motorforum.nu/viewtopic.php?t=287
Dubbelpostningar tillåts inte.

Denna tråd stängs!

Fler trådar i Motorsport & Racing