Bil: Volvo 745 GLE, 4 vxl + OD
Jag behöver ta bort solenoiden och jordningskontakten till överväxellådan. Kan jag göra det utan att ngt läcker ut?
Misstänker att det kan vara felkällan/-orna till att den spökar.
Jag behöver ta bort solenoiden och jordningskontakten till överväxellådan. Kan jag göra det utan att ngt läcker ut?
Misstänker att det kan vara felkällan/-orna till att den spökar.