När man köper beg bil kan man ju lämna in bilen för test på någon Motormännen-verkstad (eller nåt sånt?) så att man inte köper grisen i säcken. Finns det något liknande för motorcyklar?
Svenskbilprovning gör nå liknande tester.
Jag tror dom fixar mc oxå.
Med tanke på hur nogrann bilprovningen brukar vara när jag besiktigar min mc("funkar alla lampor? Testkörning? Nä, det är dåligt väder. Godkänd utan anmärkning!" tar ca 5 min ) så litar jag inte på dessa gubbar!