Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Tullinge

Startad av Krister Lindholm · · 2 svar

Krister LindholmTrådstart
hur är det? blir det nåra race där iår? dom ska ju bygga massa bostäder där.

/gnlg
Krister Lindholm
Som jag har fattat det så är det väl klart till 99% att det blir åka av på Tullinge även i sommar.

På: https://www.nitroz.se/motor/street/npsc/ står det 99% med. :-)
Goran
härligt!! Det borde ju finnas åtminstone en stripp i stockholmsområdet.

/gnlg, längtar till våren

Fler trådar i Motorsport & Racing