KKrister LindholmTrådstarthur är det? blir det nåra race där iår? dom ska ju bygga massa bostäder där. /gnlg
KKrister Lindholm · #Som jag har fattat det så är det väl klart till 99% att det blir åka av på Tullinge även i sommar. På: https://www.nitroz.se/motor/street/npsc/ står det 99% med. :-)
GGoran · #härligt!! Det borde ju finnas åtminstone en stripp i stockholmsområdet. /gnlg, längtar till våren