ta ett foto så kanske nån fattar va de e du snackar om
Bil: Volvo V40 -01
På vår V40 har det suttit en så'n där veckad slang ni vet i en stos bakom motorn, dvs mellan motor och kupévägg.
När jag äntligen kom mig för att skaffa en ny (hum, vad dyra de är!) hade jag glömt var den andra änden ska sitta.
Jag tror att det har men förvärmning av insugsluften att göra, men det kanske är åt pipsvängen fel...?
Alltså, mina vänner.... HJÄLP! :q
.
På vår V40 har det suttit en så'n där veckad slang ni vet i en stos bakom motorn, dvs mellan motor och kupévägg.
När jag äntligen kom mig för att skaffa en ny (hum, vad dyra de är!) hade jag glömt var den andra änden ska sitta.
Jag tror att det har men förvärmning av insugsluften att göra, men det kanske är åt pipsvängen fel...?
Alltså, mina vänner.... HJÄLP! :q
.
