Felaktigt ventilspel trots allt?
Jag har en gammal traktor; IH B-250, som jag håller på att renovera. Nu har jag bytt topplock inkl sotningssats. Alla filter är bytta och ventilspelet inställt. Kompressionen är mycket bra ( och jämn ) på alla cylindrar.
Problemet är att traktorn startar relativt lätt när den är kall och går kanonbra, men när den är varm och jag slår av den så startar den inte igen...??...
Nån som har nån idé om vad det kan vara för fel?
/ Kebbe
Problemet är att traktorn startar relativt lätt när den är kall och går kanonbra, men när den är varm och jag slår av den så startar den inte igen...??...
Nån som har nån idé om vad det kan vara för fel?
/ Kebbe