KKrister LindholmTrådstarthttps://www.nilssonmotorsports.com/swe/
Bilderna från 11 Januari visar hur fet nya bilen kommer att bli!
En liten bonus är att vår egen "ulf" här på motorforum poserar redan på den första bilden! :D
Nilssonmotorsports har uppdaterat hemsidan med lite fler nya byggbilder.Ni kan också få en liten föraning om hur Emil Kajgårds junior dragster förhoppningsvis kommer se ut.
https://www.nilssonmotorsports.com
Den här gången skall väl inte Admin behöva klaga på mig i allafall...
Det finns alltid en klar möjlighet att du klarar dig utan klagomål denna gång Ulf! ;-)
Juniordragstern verkar blir frän!
_________________
/Skywalker
AKA Krister Lindholm
Administratör
https://motorforum.nu
[ Detta Inlägg ändrades av: Skywalker den 2002-01-21 08:11 ]Lite nya bilder på hemsidan igen.Besök
https://www.nilssonmotorsports.com och ta en titt.
Pro Mod Tour Schedule 2002
1-2 June Summer Nat's Gardermoen, Norway
29-30 June Aros Nat's Västerås, Sweden
5-7 July Nitro Nationals Alastaro, Finland
26-28 July Drag Festival Mantorp Park, Sweden
2-4 Aug Drag Challenge Gardermoen, Norway
16-18 Aug Nitro Olympics Hockenheim, Germany
6-8 Sep European Finals Santa Pod, England
Quote:
Pro Mod Tour Schedule 2002
1-2 June Summer Nat's Gardermoen, Norway
29-30 June Aros Nat's Västerås, Sweden
5-7 July Nitro Nationals Alastaro, Finland
26-28 July Drag Festival Mantorp Park, Sweden
2-4 Aug Drag Challenge Gardermoen, Norway
16-18 Aug Nitro Olympics Hockenheim, Germany
6-8 Sep European Finals Santa Pod, England
2 race i Sverige & resten utomlands :( Tråkigt, men kanske lika bra för er att slippa resan till Piteå etc..
Frågan är hur potent det blir i Västerås på den banan vad gäller fäste etc..
Det som är bra är ju att det bara är 2 race/månaden, det kan ju innebära lite mera tid för "lekstuga" i Mora etc för oss ;-)
_________________
/Krister Lindholm
Administratör
https://motorforum.nu
[ Detta Inlägg ändrades av: Skywalker den 2002-04-05 08:52 ] Nilssonmotorsports.com är uppdaterad med lite nya bilder på bygget av Veidec Camaron, när nästa bildserie kommer så är det lite fräsch färg på chassit som i skrivande stund går iväg på lackering. Den kommer att bli grym! §e
Kanske skulle lägga in adressen också :i
https://www.nilssonmotorsports.com KKrister Lindholm2002-04-25 · #Mmmmmmmmmmmmycket grym!!!! :h