Förgasarmembranet!! Kolla så att det inte är trasigt.
Gamla Morsan bråkar med mig, eller rättare sagt med tjejerna som är användarna.

Volvo 740 GL -86, förgasarmotor
Startar lätt, går jämt och fint på tomgång men är omöjlig att få att varva över 3000 rpm.
Tändning ok.
Luftfilter ok.
Stift ok.
Rotor ok.
Fördelarlock ok.
Tips??? :q
.

Volvo 740 GL -86, förgasarmotor
Startar lätt, går jämt och fint på tomgång men är omöjlig att få att varva över 3000 rpm.
Tändning ok.
Luftfilter ok.
Stift ok.
Rotor ok.
Fördelarlock ok.
Tips??? :q
.