KKrister LindholmTrådstartHehe Krister har fixat ett moppeforum. Hur kommer det sig ;-)
Men nu har jag 740 så de blir nog fler frågor om den.
Du har ju tjatat om moppar på gamla forumet så jag tänkte va snäll mot dig mfl i denna version ;-)
Du åker väl moppe fortfarande?
De e lite kallt just nu men det kommer väl nästa sommar gissar jag.
Nu e de 740 som gäller under vintern :-)
Hade en YAMAHA FS1 -79 som jag la ut myyyckeet pengar på :( dum som man är..
Det fortsatte inte bättre heller... Lurad av en klasskompis på en YAMAHA DT -87 som var totalslut i motorn... 5000 :- :(:(
Hasse-Man! Förmodligen är det bara simpla lager och kolv/ringar som är slut. Kostar inte speciellt mycket. Plåga någon här i forumet så kanske de fixar det åt dig för ett flak folköl.
En moppe e ju inte särskilt svår att renovera heller. Bara o plocka isär, lacka el dylikt, renovera motorn och sen e de bara å plocka ihop. Klart på en dag om du har grejerna.