Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Woooh

Startad av Krister Lindholm · · 5 svar

Krister LindholmTrådstart
Hehe Krister har fixat ett moppeforum. Hur kommer det sig ;-)

Men nu har jag 740 så de blir nog fler frågor om den.
Krister Lindholm
Du har ju tjatat om moppar på gamla forumet så jag tänkte va snäll mot dig mfl i denna version ;-)

Du åker väl moppe fortfarande?
Racerankan
De e lite kallt just nu men det kommer väl nästa sommar gissar jag.

Nu e de 740 som gäller under vintern :-)
M@rtin
Hade en YAMAHA FS1 -79 som jag la ut myyyckeet pengar på :( dum som man är..

Det fortsatte inte bättre heller... Lurad av en klasskompis på en YAMAHA DT -87 som var totalslut i motorn... 5000 :- :(:(
andersbrink
Hasse-Man! Förmodligen är det bara simpla lager och kolv/ringar som är slut. Kostar inte speciellt mycket. Plåga någon här i forumet så kanske de fixar det åt dig för ett flak folköl.
Racerankan
En moppe e ju inte särskilt svår att renovera heller. Bara o plocka isär, lacka el dylikt, renovera motorn och sen e de bara å plocka ihop. Klart på en dag om du har grejerna.

Fler trådar i Motorsport & Racing