Sätt på orginal istället och fimpa pluggen, det bör räcka ganska bra.
Hej!!! Jag har satt på en malossi multivariator (trimm) på min yamaha aerox. Den accar bra i början tills man är uppe i 15-20km/h då den växlar upp kraftigt till lågt varvtal. Jag undrar om man kan fixa så accelererar ganska bra hela tiden tills man kommer upp i topphastighet och går lika fort?