har du kollat membranen??
Hej!
Jag har en gammal moped som har stått ett tag nu, men som nu ska säljas pga. pengabrist. Men jag har lite problem med den, det var pga dom problemen som jag slutade köra den också.
Det är så att min moped startar, men den driver inte. Så fort jag försöker komma upp i fart så lägger moppen av. Det funkar bra i nedförsbackar, men inte på plan mark eller i uppförsbackar.
Någon som vet vad problemet kan vara? Det finns bla 2st skruvar som reglerar tumgången eller vad det nu är. Har testat skruva på dom utan resultat. Kanske vet Ni hur dom ska stå?
Tack på förhand.
//Den okunniga motorpillaren
Jag har en gammal moped som har stått ett tag nu, men som nu ska säljas pga. pengabrist. Men jag har lite problem med den, det var pga dom problemen som jag slutade köra den också.
Det är så att min moped startar, men den driver inte. Så fort jag försöker komma upp i fart så lägger moppen av. Det funkar bra i nedförsbackar, men inte på plan mark eller i uppförsbackar.
Någon som vet vad problemet kan vara? Det finns bla 2st skruvar som reglerar tumgången eller vad det nu är. Har testat skruva på dom utan resultat. Kanske vet Ni hur dom ska stå?
Tack på förhand.
//Den okunniga motorpillaren