Kan va tändspolen
hej jag behöver hjälp med 2 saker
1.som rubriken lyder så lägger moppen av efter ca 1,5-2mil den börjar hacka,tillslut stänger motorn av sig och då måste jag vänta i några minuter sen kan jag köra en bit till och sen stanna den och så fortsätter det så.
jag har kollat kylarn och den är full. hjälp vad är det för fel?
2. hastighetsmätarn funkar inte var sitter sensorn och kabeln?
1.som rubriken lyder så lägger moppen av efter ca 1,5-2mil den börjar hacka,tillslut stänger motorn av sig och då måste jag vänta i några minuter sen kan jag köra en bit till och sen stanna den och så fortsätter det så.
jag har kollat kylarn och den är full. hjälp vad är det för fel?
2. hastighetsmätarn funkar inte var sitter sensorn och kabeln?